Bewertungen von De Kleine Griek Assen

Neue Beurteilungen

5.0
Denise
Heute

Voor de eerste keer besteld, heerlijk gegeten, alles was lekker vers, de spareribs waren echt om te smullen! Echt een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D. Vrijs
Gestern

Weet niet hoe vers de salade was maar was warm en smaakte bitter. Verder heel smakelijk, heb er van genoten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
Gestern

bij de bestelling geen friet ontvangen, verder was het lekker eten, maar jammer van het gemis van de frietjes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jootje74
13 August 2022

Heerlijk!

barracuda
11 August 2022

Super goed gedaan

Westerhof
9 August 2022

Na bijna 2 uur pas het eten en er ontbrak ook nog het 1 en ander. Voor mij nooit meer.

Ans Arts
7 August 2022

Zoals altijd was het weer heel erg lekker,echt iets om vaker te doen.En dat gaat ook zeker weer gebeuren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

B
7 August 2022

na een hele tijd geen bestellingen bij jullie gedaan, nu opnieuw besteld. gerechten waren lekker( gyros, spareribs) ik vond alleen de patat niet lekker. slappe dunne patat. jammer!!voorheen hadden jullie dikkere friet, soort vlaamse friet dat past meer bij deze gerechten en is ook veel lekkerder.

Herald
5 August 2022

Overheerlijke, malse en goed gemarineerde spareribs.....

Angelique
4 August 2022

Altijd superlekker eten, goed op temperatuur en vriendelijke bezorging. Aanrader!

Janny Martens
1 August 2022

Het was heerlijk, de bezorging was prima dankjewel, alleen fooi vergeten. Sorry

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Praamstra
31 Juli 2022

Besteld 5 x Petriono (gyros, bifteki, souflki). Zoals gevraagd zijn de 5 porties vleesgerechten per soort op 1 schotel gelegd (bespaart verpakkingsmateriaal). De hoeveelheid gyros was ver onder de maat, nauwelijks onder 5 personen te verdelen, de bifteki was droog. Helaas een tegenvaller. Niet de kwaliteit en hoeveelheid die wij normaal van "de kleine griek" gewend zijn.

Femke
30 Juli 2022

Zoals altijd een snelle vriendelijke bezorger. Eten was erg lekker.

S.L.
26 Juli 2022

Er stond 1u wachttijd. Na langer dan een uur gebeld met de vraag waar de bestelling blijft, deze bleek onderweg te zijn. Na bijna anderhalf uur later opnieuw gebeld, bezorger zegt het afgeleverd te hebben, na een paar x heen en weer vragen bleek dat de kok de hele bestelling niet had gemaakt en de bezorger dus nooit langs is geweest. De bestelling geannuleerd omdat het te lang duurde en vervolgens nog moeten overleggen hoe we het geld terug krijgen. Gebrek aan communicatie intern!

Ingrid D
26 Juli 2022

Lekker gegeten!

Linda
25 Juli 2022

De pita gyros was weer superlekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marcel Stinissen
23 Juli 2022

Het werd netjes op tijd en lekker warm bezorgt door vriendelijke bezorgster. Heerlijk lekker gegeten met lekkere sausjes

Roelie Holtman-Kremer
23 Juli 2022

Perfecte sparibs

Arno
23 Juli 2022

Heerlijk , goed gekruid , grote porties vriendelijke mensen

Geert
22 Juli 2022

Het was weer heerlijk alleen jammer dat voor de tweede keer er weer geen pita broodje bij zat, wel voor betaald. Anders had ik een ster extra gegeven. De broodjes waren niet echt heet.

sommeling
20 Juli 2022

mooi optijd gebracht,smaakte heel erg goed,was de tweede keer dat we het lieten bezorgen.prima

Marcel Hoving
19 Juli 2022
G
19 Juli 2022

Gewoon zalig! Ik waan me zo weer op Kreta

Sandra
15 Juli 2022

Gyros was weer lekker, Met een super snelle levering.

Daphne
14 Juli 2022

Dol op de patatjes 😍

Erik
10 Juli 2022

Ging niet helemaal goed maar is keurig opgelost! Eten smaakt prima!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bertram
10 Juli 2022

Normaal gaat het altijd goed echter gisteren was de bezorger erg laat en het grootste deel van de maaltijd was koud of bijna koud! Erg jammer...

Gea Geertsma
10 Juli 2022

Altijd heerlijk!!

John
10 Juli 2022

Brood was te droog, t leek niet op een Griekse pitah. Normaal zit in t broodje ook enkele patatjes zoals de afbeelding op hun site. Helaas ontbrak dat ook. Jammer. Ik hoop dat het een incident was, maar ik zal t gauw weer bestellen.

Paula
4 Juli 2022
Jordi
3 Juli 2022
Henk
3 Juli 2022

Wij hebben het brood gemist bij de bestelling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

marlies Poortinga
3 Juli 2022

Friet is veel te zout en de kipgyros smaakt naar ketjap. Viel me echt tegen. Ik heb via de chat contact gezocht en nu kwam deze mail vandaar dat ik toch antwoord.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruud
2 Juli 2022

Heerlijk eten, lekker Grieks gekruid en goed verzorgd!

Johanna
26 Juni 2022

Bestelling geplaatst voor mijn moeder 89 jaar en haar maatje 87 jaar die vandaag jarig is. Bij opmerkingen had ik dit ook vermeld. Ze waren helemaal verrast dat de bezorger hem feliciteerde met een kaart en een toetje met confetti. Hoe attent is dat. Bedankt Team van De kleine Griek voor het lieve gebaar. Het eten was ook weer heerlijk vertelden ze.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rick
24 Juni 2022
Brenda Derks
23 Juni 2022
Nico
19 Juni 2022

Niks op aan te merken
 het eten was heel erg lekker en werd ook zoals afgesproken op tijd afgeleverd zoals de voorgaande keren
. Super 👌👌👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Laurens
19 Juni 2022
Astrid
18 Juni 2022

Het was weer heerlijk!

Natasha
17 Juni 2022

Het was heerlijk

Jansen
17 Juni 2022

Levering uur te vroeg, gelukkig geen probleem. Smaakte weer uitstekend.

Ron Kuiper
17 Juni 2022

patat was koud en spareribs lauw, jammer omdat ik dit al eens eerder aangegeven heb . ik bestel nu niet meer bij de griek jammer ze waren een jaar terug veel beter

Jacco Richters
12 Juni 2022

Super snel en altijd goed. Dank.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D
9 Juni 2022

Altijd heerlijk eten!

Wim Bartelds
9 Juni 2022

Heerlijk gegeten en ook de verrassing waar jullie nog speciaal voor terugkwamen als toetje was helemaal geweldig !

René
8 Juni 2022

Het eten is zeer snel bezorgd, maar was niet erg warm bij aankomst. Er was maar 1 soort sausje bij maar wel 4 keer dezelfde. Dat is jammer. Het vlees was wel lekker qua smaak, maar niet erg warm dus.

Michel
6 Juni 2022

Zeer goede kwaliteit en op afgesproken tijd bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Astrid
6 Juni 2022
Ans Arts
6 Juni 2022

De bestelling zou bij een vriendin bezorgd worden,maar ik had het verkeerde huisnummer opgeschreven.Dat bleek toen ik belde dat er nog niet bezorgd was.Het was geweldig dat jullie de bestelling zonder verder kosten opnieuw kwamen bezorgen.Wat een super service! Heel hartelijk bedankt en zeker tot een volgende keer!

Anoniem
5 Juni 2022

De porties zijn wel eens groter geweest.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Berend
4 Juni 2022

Het was heerlijk

Veentjer
4 Juni 2022

Vlotte bezorging. Lekkere maaltijd. Voor herhaling vatbaar.

nee
4 Juni 2022

Bezorger vriendelijk. Eten had ons goed gesmaakt, maar de souvlaki had een paar minuten langer op de grill gemogen aangezien er een paar stukjes nog ietwat roze waren in de kern. normaliter is het namelijk well-done. misschien een idee om het vlees iets kleiner te snijden i.v.m. volledige (door-) garing?

Anoniem
4 Juni 2022

Heerlijk Grieks eten lekkere gyros en pita broodjes. Echt aanrader

Rick
3 Juni 2022
Franz-Peter Menge
2 Juni 2022

Het eten was een beetje verbrand. De smaak was prima

Maik
1 Juni 2022

Geweldig, goede kwaliteit goede service. Van het weekend gaan we in het restaurant eten !

Helena
31 Mai 2022

Was weer heerlijke alleen de saus zou in andere bakjes kunnen want in de huidige bakjes ligt de saus er steeds uit.

Zilla
31 Mai 2022

Het was weer erg lekker xx

W. Betting
30 Mai 2022

Het was weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daniël
30 Mai 2022

Heerlijk gegeten. Alles was nog heerlijk warm. Het duurde wat langer dan de aangegeven tijd, maar dat was verder geen probleem. Dank!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henry
29 Mai 2022

Dat de sausbakjes dicht zijn bij aflevering. Alles zat onder de saus

Selma
28 Mai 2022

Er zou extra pita bij zitten, en het vlees was taai. Verder smaakte het prima

K
27 Mai 2022

Altijd wel prima

G
27 Mai 2022

Aanrader

Brouwer
27 Mai 2022
Mir
26 Mai 2022

Top was het . 10 minuten eerder dan aangegeven, ik heb wederom genoten.

Josh
26 Mai 2022

1,5 uur moeten wachten op eten

C Molema
21 Mai 2022

Snel bezorgd en heerlijk eten. Was helemaal top!

Annemarie
21 Mai 2022

Sorry, ga eerlijk zijn. Zo enthousiast als ik ben geweest, sinds we jullie ontdekten na onze verhuizing naar Assen in 2019, vind ik ook dat ik moet zeggen als ik dat niet(meer) ben. Nadat ik maand of 2 geleden lauw/koud eten kreeg, hebben jullie dat keurig met gratis maaltijd goedgemaakt. Voorlaatste keer ontbrak bij mijn bestelling pitabroodjes. Gisteren bestelde ik opnieuw en plaatste bij opmerkingen bewust dat ik er nu wel graag pitabroodjes bij wilde, maar wat gebeurt er.... Weer geen pitabroodjes. Het lijkt wel of jullie slordiger zijn geworden na de verhuizing. Jammer! Ik blijf wel klant hoor, maar beetje vreemd dat ik straks steeds opmerkingen moet schrijven bij mijn bestelling om het compleet te krijgen en dan nog maar af moet wachten. Dus...wat zorgvuldiger omgaan met bestellingen en klanten. De smaak (Spare Ribs menu)was overigens natuurlijk als vanouds heerlijk!!

Antwort von De Kleine Griek

Goededag Annemarie, Bedankt voor je review! Pita broodjes zitten niet standaard bij een menu. Vandaar dat er ook geen broodjes bij een bestelling zitten ook niet als u dit aangeeft bij de opmerking. Wel heeft u de optie om een pita te bestellen dit kunt u aanklikken tijdens het bestellen of onder het kopje extra vind u de pitas ook staan. Groet team kleine griek

Anoniem
20 Mai 2022

Het eten was lekker ruime portie voor 2 personen en het eten kwam op tijd

Jonkers
19 Mai 2022

Lekker gegeten, knapperig gyros vlees. Snelle bezorging

Mattin
16 Mai 2022

Ik vond de spare ribs lekker maar een beetje weinig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Remco Eenink
7 Mai 2022

uitstekend verzorgd

Simone
7 Mai 2022

We hebben weer genoten!

Brenda
6 Mai 2022

Heerlijk, precies de tijd die is aangegeven. Bestel liever niet ergens anders omdat ik weet dat het bij jullie altijd goed is. Kom binnenkort ook weer bij jullie in het restaurant.

B
6 Mai 2022

Uurtje wachttijd, maar binnen een half uur het eten al in huis. Net zo lekker als altijd!

Anoniem
6 Mai 2022

Geweldig!

Zuidhof
5 Mai 2022

Heerlijk gegeten weer! Onze Complimenten 😃

Oost
4 Mai 2022

Het was weer heerlijk

Robert
4 Mai 2022

Eten was erg goed en smaakte weer heerlijk. De bezorger had geen wisselgeld mee ivm contante betaling, maar verder keurig op tijd.

Elma
4 Mai 2022

Heerlijk gegeten. De spare ribs waren weer fantastisch. De bezorging was mooi op tijd en het eten was nog lekker warm. Top!

Rick
4 Mai 2022
Martijn
1 Mai 2022

Helaas vond ik de spareribs niet lekker. Er zat heel veel vet aan en het beetje vlees wat er aan zat was droog. De patat was ook echt niet lekker. Ik heb wel vaker bij jullie besteld en vind het altijd goed te eten maar ik heb een klein stukje sparerib gehad en de rest is in de prullenbak beland. Mvg, Martijn

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
1 Mai 2022

De spareribs waren slecht van smaak, normaal gesproken is het goed en portie was er klein

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jansen
30 April 2022

Geheel prima verzorgd

Paul
30 April 2022

Heerlijke ribs


Janet
30 April 2022

Lekker eten en werd snel bezorgd.

Geert
30 April 2022

De bestelling werd snel gebracht dat was geweldig. Het eten was deze keer minder goed, de gyros was niet zo goed er zaten zwarte stukken aangebrand vlees in, zowel in de gyros schotel als de gyrosbroodjes. Bij de schotel miste ik het pita broodje of deze is er vanaf gehaald. De patat mocht iets langer in het vet.

Sylvia
30 April 2022

Spareribs pittig en zoet besteld. Zoet was zoet, pittig was een vleugje pittig..een klein vleugje. Viel een beetje tegen. Gelukkig hadden we zelf pepers om het pittig te maken. Verder top!

Meijerman
30 April 2022

Weer heerlijke giro’s, maar wel jammer dat de portie’s steeds kleiner worden


Peter Begeman
27 April 2022

Wederom heerlijk! Een echte aanrader!

Daniëlle
26 April 2022

Heerlijk gegeten, Bedankt!

Rick
25 April 2022
Zilla
24 April 2022

Vlotte bezorging, alles nog lekker warm en mals, gewoon goed, dankjewel Aram, we hebben er weer van genoten.

Dave
23 April 2022

Lekker en nog eerder dan de bezorgingstijd!!

Esther
23 April 2022

Verbeterpunt is checken of je 2 adressen hebt en er niet 1 canceled omdat je alleen afgaat op de straatnaam maar het huisnummer vergeet. Wel netjes opgelost met een lekker toetje.

Ans Arts
20 April 2022

We hebben weer heelijk gegeten en ja de spareribs waren zo mals. Het is echt voor herhaling vatbaar. Ook de bezorging was prima en heel goed op tijd.

rira
20 April 2022
Nynke
19 April 2022

Snelle bezorging. Gyros was lekker. Een punt cheesecake was soppig en heel duur voor wat je krijgt dus dat is niet voor herhaling vatbaar.

Esther
19 April 2022

Bezorger erg vriendelijk en eten erg lekker. Bezorging wel 35 minuten te laat!

Ilse
19 April 2022

Perfect!

Mirjam
18 April 2022
Anoniem
16 April 2022

Heerlijk! Mooi op tijd , lekker warm.

Een buurman 😉
15 April 2022

De bekende kwaliteit en keurige bezorging ruim binnen de opgegeven tijd👍

Annemarie Brouwer
12 April 2022

Alles weer heerlijk en prima in orde!!

Booij
12 April 2022

Heerlijk eten, veel extra's en prima van temperatuur. Bezorging was op tijd en de verzorgster heel vriendelijk

Wilma
10 April 2022
Herald
9 April 2022

Heerlijke verse spareribs, goed gemarineerd en mooie porties

AvdP
8 April 2022

Heerlijk eten en keurig op tijd bezorgd.

tineke mulder
8 April 2022

Was dit keer erg vettig en weinig, ook zat er geen brood bij, wat erg jammer was Smaak was perfect

Hendrik
7 April 2022

Lekker eten alleen de kapsalons zijn niet groot.

Rick
5 April 2022
elias koops
2 April 2022

Eten was lekker, alleen bakje rijst zat er niet bij. is de 2de x gebeurd. bij de volgende bestelling even opletten.

Peter
30 MĂ€rz 2022
Franz-Peter Menge
30 MĂ€rz 2022

Dit keer twee opmerkingen. Helaas was de bezorger te vroeg ongeveer een half uur. Mijn vrouw was er nog niet. Jammer en de salade leek al erg oud. Dus deze keer niet helemaal tevreden.

Kaput-Oosten Grietje
29 MĂ€rz 2022

Lekkere spareribs ruime portie voor 2 personen. Patat hoeft er van mij niet bij ! Al met al prima ook vlotte bezorging!

Meije
28 MĂ€rz 2022

De lekkerste gyros! Jammer dat de bakjes (lekkere) rijst steeds kleiner worden..

Paul
28 MĂ€rz 2022

Snel geleverd en meer dan voldoende vlees. Verse salade.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jantje
27 MĂ€rz 2022

Prima verlopen, in alle opzichten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
27 MĂ€rz 2022

Eten lekker, alleen jammer dat de bestelling niet goed gelezen is. Er toch dingen bij zaten waarvan ik gemeld had deze niet er bij te doen. Ik had daar geen zin in (salade en rijst) of mag ik niet hebben (brood) dat is dus nu weggegooid das gewoon zonde.

Esther
26 MĂ€rz 2022
Jonkers
26 MĂ€rz 2022

Lekker gegeten, gyros was super mals maar spareribs wat minder.

Marjoke
26 MĂ€rz 2022

Heerlijk wad het.. en toch weer teveel besteld. Dus vanavond nog nagenieten

Agnes Buijs
25 MĂ€rz 2022

Het eten kwam een half uur later dan op de bon stond en was afgesproken daardoor was het erg afgekoeld. De smaak was goed.

Anoniem
24 MĂ€rz 2022

Bezorging was snel! Eten zoals altijd heerlijk (en veel!)

Weijenberg
19 MĂ€rz 2022

Spareribs vallen heerlijk van het bot.

B. Groeneveld-Borrego
19 MĂ€rz 2022

Tijdje geleden voor het eerst besteld bij de Kleine Griek. Verrassend goed. Snelle levering en prima kwaliteit vlees (giros)

Tim
19 MĂ€rz 2022

De kapsalon spareribs is heerlijk bij jullie, helemaal compleet met meerdere sausen in aparte bakjes, salade en broodje. Ook de bezorging was erg snel! Top đŸ‘đŸ»

Daniël
18 MĂ€rz 2022

Eten was er op tijd. Vriendelijke bezorger. Overheerlijke malse spareribs die goed gemarineerd waren. Frietjes waren heerlijk gekruid en goed krokant. Niets op aan te merken!

Joost
13 MĂ€rz 2022
Caro
13 MĂ€rz 2022

Het was niet warm en er zat heel weinig saus op. Vlees was wel goed.

A
10 MĂ€rz 2022

Super lekker eten, goede porties.

Henri
7 MĂ€rz 2022

Het eten was lauw, en helemaal niet warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana Zuiderveld
5 MĂ€rz 2022

Was weer heerlijk

J.G
5 MĂ€rz 2022

Het eten was weer verrukkelijk!

Erik
4 MĂ€rz 2022

De beste spareribs van Assen!

J.J. Bremer
3 MĂ€rz 2022

Eten was weer subliem, had spareribs en zijn heerlijk en ruim voldoende. Was druk waarschijnlijk want bezorging duurde wel erg lang. Maar wachten waard.

Esther
28 Februar 2022
Holthinrichs
28 Februar 2022

We hadden een kleine bestelling gedaan maar dat eten was erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron Kuiper
27 Februar 2022

helaas wederom was het eten koud, dit is de 2e keer waardoor ik dus niet meer bij de kleine griek ga bestellen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kaput-Oosten Grietje
27 Februar 2022

Heerlijke Spareribexpress.Mobile!

Tanja
26 Februar 2022

Het was weer heerlijk,

Stef
26 Februar 2022

Super lekker alleen behoorlijk prijzig m.b.t hoeveelheid. Zoals de hoeveelheid rijst, is belachelijk weinig(klein sausbakje vol) , geef dat er dan niet bij als je dat blijkbaar niet kunt missen đŸ„Ž

B. Groeneveld-Borrego
26 Februar 2022

Op tijd geleverd. Vriendelijke bezorging. Maaltijd was prima op temperatuur en uitgebreid. Was onze 1e keer en geheel was verassend goed en smaakvol. Voor herhaling vatbaar.

El
25 Februar 2022

Eten was prima van smaak maar bijna koud, jammer

Michelle
25 Februar 2022
Rick
24 Februar 2022

Was weer super! snelle bezorging en heerlijk eten. toppers!

Lianne R
24 Februar 2022

Nog nooit zo lekker Grieks gegeten in Nederland! Echt een aanrader 😃

Jansen
23 Februar 2022

Verpakking kan lekken

Martijn
23 Februar 2022

Het was voldoende. De smaak was goed. Ik vind de prijs te hoog voor het gerecht

Miranda
20 Februar 2022

Weer heerlijk eten bezorgd gekregen op werk, en op afgesproken tijd bezorgd, heel fijn!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Xxx
20 Februar 2022
CF
19 Februar 2022

Heerlijk gegeten. Was meer de voldoende. Op tijd bezorgd. Klantvriendelijk.

Smit
19 Februar 2022

Aanrader

Marjo
13 Februar 2022

Helaas viel het eten deze keer erg tegen, slap en niet lekker.

Femke
12 Februar 2022
Rianne
8 Februar 2022

Mijn complimenten! Wat een heerlijk mals en smakelijk vlees! Mooi verpakt , zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer goede kwaliteit. Bedankt!

Rita
8 Februar 2022
Marije
5 Februar 2022

Heel lekker, had ietsje warmer gemogen, maar was niet koud hoor.

G Heuvelman.
5 Februar 2022

Overheerlijk zoals altijd!

Laurens
4 Februar 2022
Marcel S
4 Februar 2022

Het eten was weer lekker en werd op afgesproken tijd bezorgt, tot de volgende keer weer

Truus
3 Februar 2022

Het werd heel snel bezorgd maar het was niet echt heet.

Eric
3 Februar 2022

Het eten is altijd lekker en ik bestel hier vaak. Gisteren even een tegenvaller. Er zat geen dekseltje op de rijst. Die zat overal maar niet meer in het bakje. Beetje jammer maar verder dikke prima.

Harriette
2 Februar 2022

Maaltijd zelf was lauw, was erg jammer want het is normaal erg goed

Rose
30 Januar 2022
Anoniem
30 Januar 2022

Was weer heerlijk en mooi op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arno Bergsma & Karin Vierkant
29 Januar 2022

Vaker bij jullie gegeten en dat was zo super lekker. Nu voor de eerste keer besteld via de app......man o man....wat lekker!!! En bezorgd op de aangeven tijd!! Al met al en dikke aanrader!! Tot snel!

Marina
29 Januar 2022

Regelmatig bestel ik maaltijden bij Klein Griek. Altijd lekker en snel.

Meijerman
24 Januar 2022

Weer heerlijk gegeten. De gyros is top! en favoriet bij ons.. en de bezorging weer mooi op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

pascal
23 Januar 2022

Netjes verpakt, goede portires, snel bezorgd en heel lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hanneke van Raalte
22 Januar 2022

Complimenten, prima maaltijd. Smaakte goed. Bedankt!

Rico de Bruin
22 Januar 2022

Eten was lekker maar helaas koud/lauw en patat koud Bezorging mooi binnen de tijd. Volgende keer maar binnen zitten als het weer mogelijk is.

Jansen
18 Januar 2022

Goed verzorgd.

Jelle
17 Januar 2022
Marko
17 Januar 2022

Altijd lekker en goed! Precies op tijdđŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tessa Hielkema
16 Januar 2022

👌👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S.E. Fokkens-Afman
16 Januar 2022

Was weer heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
16 Januar 2022

Het was weer bijzonder lekker en veel. Dikke pluim

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niels
16 Januar 2022

Maaltijd was goed verzorgd alleen zat erin 1 van de kapsalon sparerib wat kleine botjes in. De bezorging was ruim voor de aangegeven tijd bezorgt

André
16 Januar 2022

Heerlijk gegeten, afgehaald en stond op tijd klaar.

Rinske
15 Januar 2022

Vanavond voor het eerst eten besteld en het was heerlijk en super snel klaar

Leo Senechal
14 Januar 2022

De maaltijd werd netjes en op tijd bezorgd. Het was weer verukkelijk. Zeker weer voor herhaling vatbaar. 🙂

W. Dijkstra
11 Januar 2022

Het eten was lekker alleen het toetje mocht wat groter omdat het heel lekker was.

M.
11 Januar 2022

Het was lekker, behalve het brood-met-kruidenboter: brood was taai. De porties (combischotels) zijn bovendien echt veel te groot, we hadden er met zes mensen van kunnen eten i.p.v. met drie. Zonde. Ik zou kleinere porties maken en dan de prijs ook wat naar beneden.

Berend Jan Veentjer
10 Januar 2022

we hebben smakelijk gegeten. de portie was ruim voldoende

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

TM
10 Januar 2022

Eten was heerlijk, maar bij de vorige keer waren de pita's toch iets lekkerder omdat ze warmer/verser waren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
9 Januar 2022

Bezorging ruim voor aangegeven tijd en kwaliteit van het bestelde was top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita Meijer
9 Januar 2022

Het eten was precies op tijd, warm en smaakte prima

Wesley
8 Januar 2022

Bestel app gedownload, deze blijft op zwart scherm hierdoor online de bestelling afgerond. Levering was redelijk snel. Vriendelijke bezorger. Patat was koud zo ook de spareribs, mixt grill lauw. Hebben gebeld en de patat werd opnieuw bezorgd. Helaas is dit al de tweede keer. Kwaliteit eten voldoende.

Ron Kuiper
7 Januar 2022

eten goed alleen jammer dat het niet erg warm was dat geeft minder punten dan ze anders zouden krijgen

S.E. Fokkens-Afman
5 Januar 2022

Wederom heerlijk!!! Zeker die kipgyros!!! Wat het nog beter maakt?? Een optie om kaas toe te voegen aan de kipgyros schotel!

Tineke
5 Januar 2022

Heerlijk gegeten. Bezorging was klein half uur later als gemelde tijd, we werden hierover niet geinformeerd

Rita
5 Januar 2022
Rob
5 Januar 2022

Helaas moesten we het doen met een afhaalmaaltijd, vanwege de coronabeperkingen. Maar alles was prima verpakt zodat we een prima warme maaltijd konden eten. Lekker gekruid en ruim voldoende.

Christien
4 Januar 2022

Zo snel mogelijk duurde nog wel een uur Kon aan onze bestelling liggen maar heel zout, veel nadorst

Gerry
2 Januar 2021

Zoals altijd voortreffelijk bereid!!

Suzan Meijer
2 Januar 2021

Normaal erg tevreden, maar vandaag was de bestelling koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjolijn
2 Januar 2021

Goede hoeveelheid eten en smaakt altijd goed.

Rick
1 Januar 2021

Super zoals altijd! Gelukkig nieuwjaar!

Marije Tent
1 Januar 2021

Heerlijk, veel, en echt 1 van onze favoriete restaurants in Assen. Wij zijn dol op Grieks eten en Aramos/dekleinegriek stelt ons nooit teleur! Ps: de bezorging is altijd goed en vriendelijk.

Marjan de Visser
1 Januar 2021

Lekker gegeten, was mooi op tijd. Dank jullie wel.

Harold de Jong
30 Dezember 2021

Eten was geweldig. Verbeterpunt is de temperatuur van het eten. Misschien een betere warmhoudbak in de auto. Dus geen negatieve kritiek alleen een punt ter verbetering. Immers hoef je niet ziek te zijn om betere worden

Lukas
28 Dezember 2021

Kwaliteit is goed, maar de door hun verwachte levertijd voor het bezorgen wordt met een half uur overschreden . Hierdoor voelt de verpakking nog warm ,maar is het eten lauw.

René
28 Dezember 2021

We kregen een mail dat onze bestelling met een verwachte bezorging om 19.05. Om 1 19.35 gebeld of de maaltijd al onderweg was. Er werd aangeven dat het onderweg was besteling kwam 30 minuten later bij ond aan. Uiteindelijk bijna 2 uur nadat we besteld hadden.

Wouter
28 Dezember 2021

Na zelf bellen waar de bestelling bleef, waren ze de bestelling vergeten. Zou extra worden geleverd, vervolgens extra saus/rijst en baklava.. bij de kapsalon
 Niet tevreden

A. Meilof
28 Dezember 2021

Top

Harold
27 Dezember 2021

Alles even lekker, mooi op tijd bezorgd ook. Toppie.

Kaput-Oosten Grietje
27 Dezember 2021

Was lekker en veel konden het niet op en snel bezorgd !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pentury
26 Dezember 2021

Het is wel weinig wat ik voor 23 euro krijg

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther
26 Dezember 2021

We hebben weer heerlijk gegeten! En vooral de kerstgroet op de papieren zak vonden we erg leuk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Manu
26 Dezember 2021

Heerlijk spareribs! Een aanrader! Snel bezorgd 👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hazeveld
26 Dezember 2021

Na diverse recenties te hebben gehoord en gelezen hebben we het zelf geprobeerd. Absoluut geen spijt van. Porties waren groot genoeg, alles was smakelijk bereid. We waren weer even terug in Griekenland.

E
25 Dezember 2021

Zoals altijd goed en op tijd bezorgt Super

Zijlstra
25 Dezember 2021

Heerlijk gegeten, mooi op tijd bezorgd en lekker warm!!

Esther
25 Dezember 2021

Super lekker gegeten! Eten was goed warm snel bezorging.

Helly
23 Dezember 2021
Portena
20 Dezember 2021

Het eten was lekker maar koud we hebben het moeten opwarmen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mir
20 Dezember 2021
Rose
20 Dezember 2021

Duurde heel lang en eten was nagenoeg koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

F
20 Dezember 2021

Het eten was erg lekker maar helaas lauw.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Remco
20 Dezember 2021
Blaauw
19 Dezember 2021

Het was weer heerlijk veel! Alleen jammer dat we niet aan huis konden pinnen, maar is wel goed opgelost.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
18 Dezember 2021

Jammer, we hadden 2 tzatziki besteld maar kregen er eentje, en een knoflooksaus. Het bestelde extra pitabroodje ging ook niet goed, we kregen maar een halve :( Het eten was verder goed, en vlot bezorgd.

Pieter Hummel
18 Dezember 2021

Een kwartier voor het opgegeven tijdstip bezorgd, maar het was heerlijk!

Mark
18 Dezember 2021

Als je is een keer een andere kapsalon wil dan doner of shoarma dan is gyros een goed alternatief. Tevens heeft de Griek de beste spareribs van Assen en omgeving!

Denisa Grootbleumink
18 Dezember 2021

Het was heerlijk! En het zag er ook mooi uit!

Heleen Zwik
15 Dezember 2021

Waren zeer tevreden!

Flokstra
15 Dezember 2021

Altijd heerlijke malse goed gemarineerde spareribs! Bezorging is top en het eten ook! Wij zijn al tijdje vaste klant bij jullie

Sandra
14 Dezember 2021

Bezorging zoals gevraagd, een beleefde jongeman. Helaas mijn gyros en frietjes net aan warm. Erg jammer dit ben ik niet van jullie gewend.

Jacqueline Stegehuis
13 Dezember 2021

Na een uur wachten op de bezorging en dan denk je lekker warm te gaan eten, niet dus het eten was lauw. Erg jammer

Paul
12 Dezember 2021

Lekker hoor

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mascha
12 Dezember 2021
Buutkamp
11 Dezember 2021

Op zich was het redelijk , jammer dat de pasteitjes ontbraken, evenals de rijst. Prijs/Kwaliteit verhouding is voor verbetering vatbaar, het geleverde is wel erg standaard.

Gert Hartog
10 Dezember 2021

Super aardige bezorgers aan de deur, Eten was top echt een aanrader!

Andrea
10 Dezember 2021

Vriendelijk en op tijd geleverd en super lekker!

Jonkers
10 Dezember 2021

Bezorging duurde een uur maar het was waarschijnlijk druk, eten altijd lekker en altijd veel đŸ‘đŸ»

Susanne
10 Dezember 2021

Het eten was goed van smaak maar al best koud. We kregen ons eten anderhalf uur na het bestellen, en dit op een doordeweekse dag, zijn we niet van jullie gewent. Hopelijk volgende keer beter.

A. Haan
8 Dezember 2021

Wij hadden een menu voor 2 pers. Deluxe besteld. Het was heerlijk het vlees was zacht en heel goed van smaak. De friet was heerlijk gekruid. Het eten is op de afgesproken tijd bezorgd. Alleen maar complimenten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jvds
7 Dezember 2021
Aaldert Oldenbeuving
6 Dezember 2021

Net als de vorige keer zag het eten er goed uit. En de smaak van de spareribs en kippenwings was erg goed. Smullen. Alles afzonderlijk verpakt. Wij komen zeker terug.

A. Oosterloo
6 Dezember 2021

De spareribs zoet zijn erg lekker

brenda
5 Dezember 2021

Snelle bezorging en het eten lekker warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anja
5 Dezember 2021

Eten was qualitatief heerlijk, vond alleen de porties niet enorm en de desserts wat ad krappe kant. Menu was voor 3 maar 2 mini yoghurt en 2 baklava. Al met al vind ik 82,50 voor 3 personen wel wat ad hoge kant. Verder dikke prima

Femke
5 Dezember 2021
Judith
4 Dezember 2021

Het eten was heerlijk. De patatjes waren warm en knapperig!

Peter
4 Dezember 2021

Heerlijk gegeten!

Iris
4 Dezember 2021
Mensing
4 Dezember 2021

Verder was het lekker ,,wij hadden het lockdown menu 6 personen Alleen jammer dat we het brood misten bij de soep

Arthur
3 Dezember 2021

om 16:24 online vanuit de KleineGriepApp besteld met gewenst tijdvak 18:00-18:15 en er werd 18:10 bevestigd. Om 18:25 gebeld en een jongedame verzekerde mij ervan dat ze bijna op ons adres waren, konden er ieder moment zijn. Uiteindelijk werd er om 18:45 gebeld op welk nr de bezorger moest zijn. Deze praktijken kunnen een zaak breken en zijn zo makkelijk te voorkomen. De bestelling, een Lockdown menu van € 55,00 excl bezorg- en pinkosten was nog redelijk warm en riant voorzien van tal van lekkers. Aanrader! Echter...mede gelet op andere reviews kan ik aanraden om het af te halen en niet te laten bezorgen.

Jantje
30 November 2021

Duidelijk wat bezorgtijd zou worden. Prima maaltijd en ruim voldoende.

Nico
29 November 2021

Het eten was heerlijk en de bezorging was zoals aangegeven op tijd 1u en 10min
. Aanrader
.. voor de kerst

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sonja
27 November 2021

Helaas was ons eten vanavond niet warm. Dan smaakt de rijst en gyros toch wat minder lekker

Anita Maas
27 November 2021

Bij de bevestiging van de bestelling om 17:45 kreeg ik 18:50 als bezorgtijdstip, maar om 19:25 was er nog niks. Een mailtje of berichtje tussendoor dat het een half uur later zou komen, had een hoop ergernis gescheeld. Ik snap dat het druk is op een regenachtige vrijdagavond, maar bij 45 minuten vertraging niks laten horen is niet echt netjes.

Helena
27 November 2021

Het eten heeft goed gesmaakt

De Vos
27 November 2021

De bestelling kwam veel later dan was toegezegd

Willem
26 November 2021

Prima eten, keurig op tijd maar wel brood vergeten.

Annemarie
26 November 2021

Eten was niet warm gyros waren hompen vlees met rode uien niet smakelijk. Ook de kalamares niet lekker Geen aanrader bestellen hier niet weer

Fam. Brouwer
26 November 2021

Weer ouderwets heerlijk!!!

Aaldert Oldenbeuving
24 November 2021

Het eten werd op de afgesproken tijd bezorgd. Al het eten zag er goed uit. De smaak was erg goed. Vooral de spare ribs smaakten erg lekker. Goeie sausjes er bij. De groente apart verpakt, waardoor het goed vers blijft. Zeker aan te raden.

Angelique Perton
24 November 2021

Een half jaar geleden bestelde ik een kapsalon en toen was ik verrast door de knapperigheid van de friet, het heerlijke vlees en de hoeveelheid sla die er in zat. Wat ik gisterenavond kreeg, was echter heel anders. Ik heb er niet meer zo van genoten. De frietjes waren zompig, het vlees was niet bijzonder en de sla moest je echt zoeken. Als dit mijn eerste bestelling zou zijn, zou ik niet zo snel meer bestellen bij De Kleine Griek. De bezorging was echter wel supervriendelijk!

Brenda Derks
23 November 2021
Peter
21 November 2021

Temperatuur van het eten was slecht. Dat moet toch eenvoudig beter kunnen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther Daleman
21 November 2021

Top!! Weer genoten van jullie heerlijke gyros met souvlaki